28.03.2020Карантин.

Шановні Клієнти, у зв’язку з карантинними заходами велика кількість людей перебуває вдома, і багато питань вирішують саме в Інтернеті, чим створюють нестандартне навантаження на мережу. Ми, в свою чегру, компенсуємо потреби Клієнтів, і забеспечуємо Вам стабільний та безперебійний доступ. Але є деякі моменти на які ми вплинути не можемо. Так, наприклад, відеоплатформи YouTube та Netflix зменшили якість трансляції в Європі, щоб уникнути перевантаження на мережу у зв’язку з тим, що мільйони європейців через коронавірус працюють дистанційно і багато дивляться відео.

За всіма питаннями звертайтесь на номери технічної підтримки.

VF: (095) 693-90-99
KS: (097) 995-50-50